Malmö idag

Godmorgon kära ni.
Råka glömma att ja skulle till Malmö idag så ja la mig för sent igår hehe Kom på de när ja förberedde mig för sängdax.
Sen vakna Oliver vid 3 tiden och ville gå upp för han ville inte sova då han drömmer, men han fick sova hos mig då och somna om igen=)
Sen vakna Josefine halv 6 och ja tänkte gå upp kl 6-6,30. Men  nu e vi alla tre uppe och trötta haha

Ska käka frukost nu och sen ska Oliver med få på sig kläder. Ska lämna på dagis ca en halvtimme tidigare så vi kommer i tid till Malmö.

Orkade inte blogga eller kika i bloggar igår. De va tjaffs med Han den jobbiga igen. Han bestämde med Josefine i telefonen att han skulle komma hit idag så dom skulle gå och gunga osv. UTAN att planera med mig. Så när ja sa till han blev de klart ett jäkla liv. Så dom ska träffas imorrn istället, mellan 16,30-18,00.
Ja sa att barnen skulle va hemma til 18 eftersom de ska badas, ätas kvälls mat och varva ner innan sängdax, då va de sura miner för det med. SUCK

Grattis lilla Eliott på din 3 års dag=)

Nu ska ja sluta, men ska försöka lägga in bilder senare idag.
Nu e de iaf fint och soligt=)

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får en fin dag!

2009-06-23 @ 07:37:27
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Hoppas att det går bra i Mamlö idag.



Hmmm....inte så smart att bestäma själv kanske OCH säga till Josefine. Att dom inte kan tänka steget längre.



Kramar

2009-06-23 @ 13:11:31
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0