Love movie

Igår kväll/natt blev de lovemovie=) Den va superbra men lång. Men VARFÖR plågar man sig själv med lyckliga kärlekssagor och sen sitter och e lessen för man själv vill ha en sån drömprins som på film?
Det e ju bara skådespeleri lixom, Men visst finns de sånna drömprinsar?!
Man ska bara hitta HAN=) Han ska vara romantisk,=)

Nogsnackat om de nu hehe

Nu på morgonen blev ja väckt av läkaren och en sköterska haha, han sa att vi kunde höja dosen på stesoliden till 10mg, asså de e ju asmycke. Men huvudsaken e att han kan slappna av och kissa. För får vi inte allt till å funka i helgen kan dom ju inte ta bort reserven på måndag och det VILL VI.
Jag vill hem Nuuuuu.

Nu ska ja duka ut frullen och sen gå och duscha.

Skriver sen, har även nån liten bild på min lillprins sen igår=)

Fresten ska ja ringa Lottapotta och höra om hon vill komma hit med min lilla sessa så kan hon va hos mig i helgen=)

Ha en bra dag solong=)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att allt går bra så att ni får komma hem någon gång.



Kramar

2009-06-05 @ 09:27:51
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skrattar - Du & jag e precis likadana ang. romantiska filmer ^^

Hoppas verkligen Oliver slappnar av snart o kissar...

2009-06-05 @ 18:29:35
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0