I´m Burned

Såå underbart vädret varit nu dessa senaste dagar=) Vi har njutit på badet i 2 dagar tillsammans med Susan och hennes barn=)
Jag har även hunnit bränna mig men de e väl ingen nyhet. För som vanligt glömmer ja bort att smörja in mig själv. Och hur lätt e de egentligen att smörja in sin rygg när man e själv hemma. Så idag fick ja ha skjorta på nr ja gick till dagis så fick vår ena dagisfröken smörja in mig=)

Har ringt ett viktigt samtal med och fått lite saker klara när de gäller dessa bråken om J.
Sen va ja hemma hos Angelica och snackade lite...eller i några timmar kanske ja borde säga förstås hehe

Barnen ville inte hem idag från dagis, Oliver e såå glad att va tillbaka och Jossan e lika glad. Men idag hade dom avslutningskalas för Olivers kompis Josefine som ska sluta för hon ska börja förskolan.
De va lite trist, men å andra sidan syns vi iaf med våra barn=)
hmm.. va ska ja mer säga. Jag ligger efter med massa bilder, blogg läsning och så, men de får bli senare när ja e piggare

Man blir helt slut efter en hel dag ute i solen. bara mina barn de e nåt fel med, för dom e helt slut men vägrar somna suck.'
De börjar bli riktigt jobbigt nu med detta asså. Vet inte va ja ska göra.  Tips tack=)

Hoppas ni haft en underbar dag allihopa=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man måste alltid va två när man ska smörja :P

Hoppas samtalet va till stor hjälp! :)

Hmmm, har ingen aning vad du ska göra. "Normala" barn (skrattar) brukar ju somna när dom e trötta ^^ Du har som vanligt otur! :/

Go'kväll :)

2009-06-25 @ 21:08:43
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: alexanda

Ajj dåär vi 2 brända mammor.Inte kul men sant.Bara en vecka kvar tills vi ses.

2009-06-26 @ 09:27:53
URL: http://pooooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0