halvklar & kär

Bokhyllan ja köpte e typ halvklar, men så blidde de sent och Oliver ville att ja skulle sluta banka haha
"mamma, de hörs in till mig jättemycke, nu får du faktiskt sluta med de där" SÅ sa han haha
Och han va inte ens på väg att sova Hehe

Nu e ja sviin trött och vet att ja har tusen ting att göra imorrn,
*Skruva klart den nya hyllan
*Flytta dit alla saker
*Skruva ner den gamla
*Damma all over the lght
*Städa till kaninen
*Dammsuga
*Tvätta
*Skura golven
*

Ja listan kan göras lång, men ja orkar inte mer nu, blir bara mer trött när ja ser allt ja ska göra imorrn haha

Men sov gott alla ni goingar=)

Fresten så e ja käär i min nya hylla och min data=) Ja jag vet de har blitt lite tjat om datan men i can´t help it=)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.....shit vad du har att göra idag=)



Kul att du är kär;)



Kramar

2009-06-13 @ 05:39:58
Postat av: Johanna

Oj, full rulle gumman!

Man får va kär! Jag e också kär - I min kamera! :D

Nu ska jag borsta tänderna, klä på mig & köra till jobbet. Sen blir det kalas hos bror.

Hoppas du får en fin helg!

Puss & Kram

2009-06-13 @ 07:42:03
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0