Gomorr gomorrn

Här va det en tidig morgon. De kom en ny patient sent igår kväll så Oliver kunde inte sova, sen kom de en till mellan 5-6 imorse så de har inte varit mycke sömn. Men iaf så har doktorn dragit ut katetern ur snoppen nu, det tog typ en sekund haha
Så fick han ju lugnande imorse och de sitter i ännu så nu väntar vi bara på att de ska lägga sej så han kan få äta frukost och sen bada=) Och så hoppas vi att han kissar snart med så vi ser att de funkar=)

Vädret då? Det e lite småkyligt och har regnat men nu lyser solen iaf.

Annars idag? Ne ja ska fortsätta kolla efter klänning, svårt e de. Har hittat några fler men dum som man e glömmer ja skriva upp vart ja hittade dem. Sen e det svårt med storlekar, så ja måste mäta mig och sen kan ja lättare beställa=)
Eller så tänkte ja ta en klänningletar dag när ja kommer hem så kan man prova alla fina klänningar man hittar i min storlek=)

Nu ska ja iaf ta bort min frukost sen sätta mig bredvid Oliver och se på Kalla Blomqvist

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Susan

Uscha...jobbigt då sömne blir så störd. Ni kanske kan vila lite under dagen?



Hoppas att ni får en bra dag och att något skoj sker.



Kramar

2009-06-04 @ 09:36:40
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej!

Jag håller tummarna för att det går bra idag. Lycka till med klänningsletandet oxå det borde finnas en hel del att välja mellan i malmö.

kramiz Gun

2009-06-04 @ 09:38:13
Postat av: Maria

Vad skönt för Oliver att bli av med katetern:-)

Nu håller vi tummarna för att kisseriet fungerar som det ska!



Ha en bra dag



Kram

2009-06-04 @ 09:53:41
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi kan ta en klänning-letar-dag tycker jag gumman :D:D Puss

2009-06-04 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0