Fest Bilder

Här kommer äntligen bilder från min mammas 45 års fest som va för ett tag sen.

Min Fina BabySiis Lotta i bilen till mamma

Min Fiina LilleBror Dennis och han Michelle

Fiinaste Maggstar (& Jag) som oxå va med, och fick äran att köra 4 fyllerister =)

Min goda dricka (har två snapsar för Maggix skulle fylla mig)

Och så åt vi helstekt gris med goda tillbehör=)

Svågern Tomas, Älskade Sis Cila och Malin

Min kära mamma som snart "bara" har 5 år till 50 =) (Hon har 8 barn, de ni=)

Min outfit dagen till ära. Ljusa jeans, tubtoplinne kofta och halsband

Moi och Cila

Jag, Mamma, Lotta  (Bry er inte om moms ansikts utryck de e bara lite för många snapsar=)

Lillasyster Lotta och Moster Sussie=)

Me and Maggan (Okej, ja e lite bara liite hehe påverkad) haha

Love is in the air=)

Bara för du e du MaggStar=)

Jag min moster och bror och den lilla som skymtar e min kusin=)

Crazy Tuuumaas

Jag, lillasyster Moa (i vitt) och kusin Ida

Så här rolig va ja i bilen hem, Lotta, Dennis, Michelle sov) Visst va ja kul Maggan=)


Givetvis har ja massor av fler bilder från festen med massa andra människor, men vill inte lägga ut dom såhär på nätet utan att dom vet. Men här e en del. Vi hade kul och de syns kanske=)


Kommentarer
Postat av: Susan

Haha....kul att äntligen få se foto från festen. Dom har jag väntat på=)



Kramar

2009-06-04 @ 19:38:17
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul bilder! :P

2009-06-04 @ 20:14:23
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0