Är ja konstig?

Är de bara jag som e konstig och knäpp eller?
Jag tycker inte att syskon/bästa vänner tar varandras avlagda killar/tjejer.
Speciellt inte när ja inte kommit över den där killen helt ännu. Senast igår tänkte ja på honom....


Jaja... strunt samma.

Dagen har för övrigt varit bra trots att kaninen pajja min sladd haha
Jag och barnen fråga om Susan och barnen ville med till Mc på Stattena för barnen ville ha hamburgare.
Och ja kunde klart inte säga nej till mina gosungar=)
Så dit gick vi iaf=) Det va gott  men guud så mätta vi va allihop=) Då bar de av till maxi för lite handling.

Vi har vatt hemma ett litet tag nu och vi e såå trötta.

Har ni haft en bra dag?

Texten e helt konstig här. Jag har nog kommit åt nån knapp här på tangentbordet hehe

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä, så gör man inte... Fast det e klart - Svårt att styra över sina känslor... Men man kan iaf försöka!



Donken, va gott!



P.S Texten ser bra ut här!

2009-06-16 @ 18:13:54
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej! måste bara säga att jag förstår dig och tycker att du har helt rätt, förstår inte hur man kan göra så mot någon syster eller vän! Ärlighet varar ju längst! kram Johanna

2009-06-16 @ 18:32:11
URL: http://familjenjbl.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag håller med dej.Jag kom på min lillasyster o min dåvarnde man.Alltså han var otrogen med min lillasyrra.Oh hon hade sambo i Östersund,var bara nere hos oss oh hälsade på.

kramis

2009-06-16 @ 19:19:06
URL: http://pooooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0