VARNING

Okej, nu varnas de för lite smyreklam haha

Jag skaffa på mig en del May Kay produkter på Galan. Och nu bara måste ja berätta lite om de.

Alla produkter som ja använder i facet har redan gjort fejjan lite bättre dock e ja lite slarvig på kvällen att ta allt för man e trött men försöker få in en rutin på de för då går de ju snabbare=)

Men de ja ska prata mest om som verkligen e mina favvorsar är Satin lips, som är för läpparna (som ni kanske förstod) först en läppmask/scrub som man gnider in i lipsen och sen tvättar bort. Sen ett läppbalsam utan dess like=) Läpparna blir mjuka, rena och glansiga. Och ja som har såå torra och hemska läppar speciellt om vintern älskar verkligen denna produkten.




Andra produkten är för mina andra problem Händer och fötter. Det heter Satin hands och är ett tre stegs program.
Först en tjock kräm (bivax tror ja de va) som man smörjer in hela händerna i, sen en scrub man gnider in och tvättar av i varmt rinnande vatten. Efter de e det en handkräm som är riktigt mjukgörande. Man kan även använda de på fötter för att få mjukare mindre torra fossingar. Sen den första bivaxkrämen kan man använda på tex torra område så som armbågar..

 

Ni känner kanske igen dessa problem? Då tycker jag att ni ska testa dessa produkter. Dem kostar en del, men är mycke dryga och såå värda pengarna.

Och  nu e de ju så att ja ska ha en hudvård/smink klass i början på september så om  DU tycker dessa produkterna kanske kan va nåt för dej eller du rent av kanske vill börja sälja sånt är så kan du hojta till om du vill komma=)

Det va all reklam for now=)

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Hejsan...jag ska oxå egentligen börja sälja mary kay men man måste ju ha dress code...skit svårt att hitta såna kläder så jag vet inte, tror inte jag ska göra det men håller med om att de är bra grejer:) ha de bra kramar

2009-07-08 @ 22:43:37
Postat av: Johanna

Min bekant Ki säljer Mary Kay. Dom e så bra! Dick behöver inte jag sånan produkter, för ag e redan len som en barnrumpa, då jag pillar i bivax typ varje dag ^^

2009-07-08 @ 22:58:36
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej



Jag har Satin Hand hemma och de är helt UNDERBARA! Det känns som om man får nya händer när man gjort alla steg.



Wojtan

2009-07-08 @ 23:07:40
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Johanna

Hahaha, ja, det får du allt göra! 90 kr / kg & man behöver typ bara 1 kaka = mindre än 10 spänn! :P

2009-07-09 @ 07:03:51
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Cila

ja skrev en kommentar i ditt nyare inlägg men hade inte läst dettaö.. så nu ser jag att du har Mary Kay=)

2009-07-09 @ 10:03:09
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0