Varmt & klibbigt

Nu e vi hemma från dagis, de e väldigt varmt och klibbigt ute trots att de regna lite och åskade innan idag.
Men de skulle nog behöva vara ett ordentligt åskväder som vara mer än 2 minuter tror ja.

Idag på simskolan gick de super bra=) Jag e så stolt över min fina lilla kille. Han lyssnar så fint på simläraren och e inte rädd för att ta sig an de utmaningar de får=)

Nu ska ja klä av mig och ta på svalare kläder. Hade velat gå utan kläder dock i detta vädret haha men de ska ja inte.
Sen blir de att diska undan lite. Oliver ska ut och leka med en kompis och jag och Josefine ska hitta på nåt vi med.
Hon längtar till hon får gå ut eller hem till sina kompisar själv som Oliver gör.
Tycker så synd om henne när Oliver går iväg och hon inte kan följa med, hon blir såå lessen.

Hur e vädret hos er då?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Här är betydligt svalare och inte alls klibbigt. :oP Nu längtar vi efter värmen igen. :o)



Vårat besök hos doktorn idag gick bra iaf.



Vad roligt att det går bra för honom på simskolan. jag kommer ihåg hur roligt jag tyckte det var själv.

Kram på er

2009-07-07 @ 16:15:11
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Therese

Idag har vi haft helt underbart väder:) Men nu ser det ut att bli åska :S ler Ja du... Klart hon vill vara som storebror=) KRam kram

2009-07-07 @ 21:48:00
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0