Strawberrys

Mmmm...nu sitter jag, Jossan och lillasyster Lotta å äter jordgubbar med glass.. mums=)

Ojsan, den raden skrev ja för mer än två timmar sedan.
Nu har iaf Lotta gått, Barnen har badat och sover. Jag har storstädat typ och fick till o med rensa avloppen under badkaren *BLÄ..URK*
Men nu e de gjort och de e så rent här. Ska ja bara ta en dusch sen se lite tv kanske innan man ska bädda ner sig i en renbäddad säng=)

Fasen va trött ja e på att ha en pappa till mina barn som ständigt ska krångla och bråka.
Varför skaffa man barn med fel person? En person som inte intresserar sig i att ha barnen speciellt mycke utan bara klagar på att JAG aldrig ringer och ditten och datten... Suck så trött ja blir.

Nu ska ja kolla om barnen sover så ja kan svalka mig i en dusch.

Kommentarer
Postat av: vevve

Va tråkigt det e när det blir så med deras pappa... Allt vra med er för övrigt??

2009-07-02 @ 22:10:14
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0