Så nu e ja här=)

Nu e det fixat igen=) Plus att jag fixade ett mobilt bredband med kontantkort så kan ja ha med mig datan lite mer=)

Igår  va vi på festivalen och skulle titta på Rix fm festivalen=) De va kul tyckte både ja och barnen, Men de regnade som faaasen men lika glada va vi=)

Barnen va såå söta med sina öronproppar *ler* och Jossan somna och sov igenom mer än halva konserten=)

Nu ska ja bli klar så vi kan komma ner i stan igen och köpa ett par byxor till mig för de e det ju ont om.
Men skriver senare. har massa nya bilder=)

Ha en underbar helg=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med lite festival :) Hoppas du hittar några byxor! Fredagskramar

2009-07-24 @ 14:30:12
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hej..

välkommen tillbaka..;) jag har saknat att du "pluppar" upp på min bloglovin.. smidigt med mobilt internet.. det har vi med, fast abonemang med 3.. :) vad har du för operatör??



kram

2009-07-25 @ 16:09:28
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0