Panodil

Nu har ja vatt på apoteket på sjukan. Snälla Lizette och Fredrik hjälpte mig, barnen va hemma hos Lizette medans Fredrik körde mig dit. Tusen Tack ni två=)

Nu e Oliver ute med sin kompis och leker och Jossan sitter här bredvid mig och målar och ritar lite.
Oliver ska hem till P sen för han ville de och de e ju trist för han nu när Jossan e sjuk och ja känner med mig lite hängig=/
De e skönt att de har lugnat sig massa nu här med P och så. Skönt för barnen med att kunna träffa han lite mer.

Skriver mer senare. Har egentligen en del bilder som ska in i datan, men de blir n'är ja orkar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så snällt av dom!

Br att det funkar bättre med P! :)

2009-07-26 @ 15:53:33
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0