På jobbet

Nu sitter jag pigg som en lärka på jobbet med den underbara lilla MacBooken i knät=)
Måste ha en sån här asså haha

Hur har ni haft det idag kära läsare? 
Jag har haft en underbar dag. Min kusin Mia och hennes sambo Kim kom och hälsa på i eftermiddags efter att dom vatt på ultraljud. 
Så ja lagade potatis gratäng, kyckling file och rödvinsås till oss=)

Älskar att skriva med denna datan. ja får direkt så mycke inspiration haha

Inte för att ja vet exakt vad ja ska skriva. Finns mycke i mitt hjärnkontor, men känner att ja vill vänta ett tag till innnan ja skriver om det.

Nu ska ja kika runt lite på nätet=)

Sov gott ni som sover=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mac e så fina med!! -v-

Nej, man ska inte berätta för omvärlden förrän det känns rätt :) Du låter iaf glad! :)



Ja, det va kul att pappselapsen ringde :)

2009-07-31 @ 09:39:30
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0