Gomorron Tisdag

Hejsan svejsan bloggen.

Idag e ja liite mindre trött hehe men ögonen kliar lite.

Hujeda mig va de åska och regna igår, jag har nog fasen aldrig sett så mycke regn.
Men barnen brydde sig inte speciellt mycke, va mest bara jag som satt och hoppade hehe

Va borta hos en granne (camilla) och barnen lekte med hennes barn och ja och Camilla sjöng massa kareoke och spela guitarr hero, ja va ju helkass men de va the first time ever=) Och till slut klarade jag en hel låt =)

To do list for today.

* Gå till simskolan
* Lämna på dagis
* Diska
* Packa upp allt sen helgen
* Bädda sängar
* Tvätta
* Vika in tvätt
* Dammsuga
* Ringa Hbghem
* Posta lappen till familjerätten

Ja de va nog de, kanske va nåt mer men minns inte isf hehe

Ja som ni ser står de nåt om familjerätten, Han skrev på till slut så skönt så nu kan vi förhoppningsvis få de till att funka med Jossan.

Vad tyckte ni om bildern? Fina va=)
Och de kommer fler, om ja hinner medans barnen e på dagis så kanske ja lägger upp resten då, men ska ju hinna söka några fler jobb med.

Men ha en super fin dag kära läsare 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va bra! Hoppas nu det funkar med Jossan!

2009-07-07 @ 19:48:08
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0