Gokväll

Och  nästan godnatt hehe

E skittrött men sitter och pratar med en go person på msn så vill ine stänga av ännu=)

E det någon som längtar tills söndag då ja firar min bloggs 1 års dag med en tävling/utlottning? =)

Idag har vi haft en trevlig dag, åt god middag hemma hos pappa med familj och barnen lekte massa.
Så drack ja nån god cider som far min har i kylen i sin bar=)

Hem fick ja bära Jossan på axlarna och Oliver gick, men Jossan slockna direkt vi kom hem typ. Hon bara gick rakt in i sängen och la sej utan välling och allt hehe

Oliver fick se en film att somna till och ja har inte hört ett knyst där inne ifrån=)

Fick ett mail (som alla mammabloggarnas medlemar fått) om man ville bli nästa mammabloggerskan. De ska ja "söka"
Så då får ni ju hejja på mig=)
Ska klura på ett bra inlägg att "söka" med=)

Nu ska ja återgå till att prata med personen (som kommer va hemlig här)

Fresten innan när ja va ute med barnen och såg dom leka och skratta tänkte ja bara på hur jäkla lyckligt lottad ja är som har äran att va mamma till Oliver & Josefine, två underbara fina kids=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Msn kan va bra trevligt! :P

Det e bara sååå gott att äta middag hos sina föräldrar!

Klart jag ska hejja på världens bästa Fia!!! :)

2009-07-11 @ 09:15:04
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0