En som vet

Fick denna kommentaren och en annan, men kopierar in denna så ni ser va folk/idioter gör för dom inte har ett eget liv.


En som vet  ([email protected]) om ......:
Vad jag får höra är det dock mammaFiia som bråkar som fan o ställer till de för P hela tiden
IP: 213.114.5.179

Körde med allt så ser ni att mailen e påhittad med.


Du som e anonym och inte ens vågar stå för va du säger vet ju verkligen inte alls va du pratar om.
Jag känner mina barn bättre än dig och i fredas kväll fick ja ett sms att dom ville hem. Men eftersom du nu tror dej veta allt så... Säger bara DRA ÅT SKOGEN MED DEJ!!

Sen e de lätt att ta reda på vem du e som kommer här och tror saker. Du vet IP numret reggas ju så nu kan ja enkelt kolla upp de.

>Hädanefter kommer alla inlägg om bråk och skit hamna i min låsta blogg och vet ni att ni känner och är vän med P så behöver ni inte fråga efter lösen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vissa har inget liv...

2009-07-05 @ 23:37:27
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0