Utmaning

  
                                                         

Jag har blivit utmanad av Susan att lista några saker jag är extra nöjd med på min kropp.

1. Mitt ansikte för de e så fint när ja e vegjord (vet inte ens om VEGJORD e ett ord, men betyder iaf när ja e fixad/sminkad ja,, you name it)
2. Min rumpa för den är så fin i "bra" byxor =)
3. Mina händer för fingrarna är långa och lagom smala



Så här skulle man göra:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Nu utmanar jag:

Johanna
Johanna (skuggan)
Maggstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0