Taackar

För att ni äntligen svarat om Greys haha.  Ja jag vet ja e jätte otålig, och blogg.se e totaly f*cked up ibland så de inlägg ja postat syns inte förrän långt senare. Men men

Idag e ja  så trött på allt. Barnen trilskas och vägrar lyssna, Jossan bara skriker när ja säger till henne. och Oliver struntari att alls lyssna BAAHH och somna skulle dom inte, den ena gnällde för en sak och den andra gnällde för en sak. men men nu sover dom iaf efter nästan två timmars nattande. Och pappan deras ska ja inte ens börja prata om för han hjälpte inte till, eller jo nu efter nästan två timmar när ja gav upp och va nära att bara sätte mig ner och böla.
Ska bli skönt att få komma hem imorrn så man kan komma in i sina rutiner igen=) borta bra men hemma bäst.

Usch förstår att ni har de jobbigt nu med Dans mamma Sara. Jag och barnen sänder en stoor hög med kramar till er.

Den där skitsjukdomen igen asså GRRR  den tog ju min moster som bara va strax över 40 år förra året. HATA HATAR den jäkla sjukdomen.

Jeje...annars idag har jag vatt hos Angelica halva dagen, kom vid tio nåt och åt frukost ihop, sen satt vi och snacka massor om allt=) De va trevligt och välbehövligt.

Sen har ja lekt lite med barnen, städat deras rum och plockat lite. Va en sväng på maxi med barnen och hämtade pengar och köpte lite gosaker till matsäcken imorrn. =)

Nu ska ja packa så allt e klart imorrn då vi åker tidigt ( vid halv åtta ca)

Eftersom mitt internet inte kommit igång hemma än (tror inte de iaf) Dom sa att de skulle ta ca 4-5 veckor efter att telen kom igång. Jävla skiiit e de, så arg ja va när ja ringde tele2 och dom sa de........... men men de e en annan historia. Men nu vet ni varför  ja inte e inne så mycke och inte uppdaterar eller kollar hos er.

Skriver nog en snabb runda sen innan ja ska nanna. just nu snackar ja med syrran Cila i tele

Kramis på alla

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Tänker på dig, du gör ett jätte bra jobb som fixar allt!! Kram

2009-01-07 @ 23:40:56
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0