Oh my good

Ja kan knappt inte tro de men de snöar här i helsingborg. Jag fick verkligen titta mer än en gång hehe.
Här har de ju vatt fruset med massa minus ett tag nu och äntligen (fleeera dagar too late) kommer snö he*vetet
Jaja... de ligger ju aldrig länge här nere i skåne land.

Ni e för tradiga asså, har lite svårt att tro att de verkligen inte e en enda av alla mina 59 !! (haha) läsare som ser greys?!!
Men men.....ffår väl ge de ett par dagar till då *ler* Otåliga Fija e igång haha Vill ja nåt så vill ja e direkt hehe

Jaha....idag har ja ju som sagt passat min lillebror Albin, så dom tre barnen har lekt, bråkat och lekt igen=) sen kom min gumma Maggan och ursöta Djimmy hit och vi va ute ett tag i kylan och lekte. Sen gick vi in och mös och snacka och barnen såg film medans ja fixa med middan som blev fyllt fransbröd, hade så mycke köttfärssås kvar sen igår=)
Sen myyyste ja med lillplutten Djimmy, så mys de va att gå runt med en bebbe i famnen och skratta gjorde han med hehe.

Sen kom Dennis ( min andra bror) och hämta Albin. Hans ansikts uttryck när ja kom och öppna dörren med bebis i famnen e bara bääst haha. när skulle ja hunnit skaffa en bebis lixom och var skulle ja gömt den i 4 månader ( Djimmy e 4 månader imorrn GRATTIS gullunge) hehe de va kul iaf=)

Sen kom Ezza med hit och vi drack kaffe innan Maggan, Ezza och Djimmy åktre hem.

Nu i eftermidda har jag och barnen lekt, myst och ja har tvättat, plockat undan och grejjat lite=), barnen sover gott nu ochg ja har då hamnat här=)

Sitter och stör mig massa på P som ligger och smsar all day and night long, han kan inte lägga ifrån sej sin mobil ett litet tag för att va med barnen och de stör mig lixom.. Men men hjälper inte att klaga, tycker bara synd om barnen.
Och mig själv som får ståu ut, men vi åker ju snart hem till vår trygga lilla skog=)

Blir att vi åker på torsadg som de ser ut, för Diana en kompis som med bor i Storebro (men kommer från malmö) e nere nu och ska åka hem torsdag förmidda så då åker vi samtidigt, kan vi hjälpas åt med våra barn, två av hennes e ju lite större vilket med e till stor hjälp=)

ne nu ska ja kolla runt lite till sen ta en macka sen slänga mig i soffan eller sängen och läsa. Påbörja Sjöjungfrun som Camilla Läckberg skrivit innaqn idag. Har alla hennes tidigare böcker med, hon skriver verkligen bra=)

Ha en trevlig natt vänner=)

kramis


Kommentarer
Postat av: maggan

Tack för idag. super myss ;) pussa barnen. lovelove

2009-01-07 @ 00:03:22
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha, va du e otålig! JAG gillar Greys juu!! :P

Åh, fyllt fransbröd har jag inte ätit sen 90-talet, haha! Det får jag ta & göra nån dag!

Trevlig hemresa imorron!

2009-01-07 @ 10:42:41
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

jo, jag ser på greys men jag fattar inte heller, tror han bara finns i hennes fantasi ingen anning....

2009-01-07 @ 10:55:58
Postat av: Kerstin Widerström

Mmm mums med fransbröd... Skönt att du får hjälp med barnen på resan! :)

2009-01-07 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0