Mätt och belåten

Ja nu e jag och barnen mätta och glada=) Åt pasta med god sås till=) Bild och recept kommer senare=)

Tänkte att de va tid att berätta om en sak nu. I ett tidigare inlägg har ja ju skrivit om ett jobb i Helsingborg (eller skrev ja kanske inte var, men struntsamma) Nu har jag bestämt mig att jag faktiskt måste ta och jobba, jag vill ju jobba och har vari arbetslös alldeles för länge nu och behöver jobba, tjäna pengar och ni vet allt=) Så om ca tre månader flyttar vi tillbaka till Helsingborg. Ja jag vet vi har nyss flyttat så de känns lite jobbigt, och vi trivs ju såå bra här, men vi kommer och hälsar på=) Tanken på att packa och bära allt igen lockar inte men va gör man inte, synd man inte visste/tog reda på de innan vi bytte till trean här.
Jaja nu vet ni de=)  Mitt beslut och ja e trots alla ångest liknande känslor väldigt nöjd  och barnen e med glada


Va hittar ni på ikväll gott folk?

Mysiga lördags kramar till er=)

Kommentarer
Postat av: jessica

va trevligt att ni kommer hem igen.ler.

tur barnen blev glada.

2009-01-31 @ 17:31:43
Postat av: Susan

Men oj jaha......men gud va kul=)=)



Vart ska ni bo då?



Kramar

2009-01-31 @ 19:31:45
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Mmm kan förstå att du flyttar hem igen & att det är blandade känslor. Kram

2009-01-31 @ 21:38:33
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha, vet nog ingen som flyttar lika ofta som du! Kul med jobb! Hoppas det kommer gå bra med allt!

2009-02-02 @ 12:24:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0