Gonatt och sov gott

Nu e det verkligen dax att krypa til kojs, har såklart inte vikt klart all tvätt suck haha för mös ju med barnen innan dom skulle sova, sen skulle kajsa ut sen fastna ja här i datan och med sex and the city filmen igång på tvn=)
Så typiskt mig haha

Kom oxå på att barnen har tandläkar tid imorrn på morgonen, suck, varför ska man va så glömsk =) ska kolla om de går nån buss så vi hinner annars får ja ringa direkt på morgonen och få en ny tid lite senare. Minnet asså

Men nu SKA jag sova eller lägga mig, trycker av tvn nu haha

Natti sov gott

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag kan inte kommentera i inlägget ovan men vi är bara hemma idag då Stella är magsjuk. Får roa oss på hemmaplan helt enkelt:P



Blää för snö...vill ju ha vår och värme nu=)



Kramar

2009-01-29 @ 10:12:32
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0