Godmorgon Fredag

Idag snöar de=) Myysigt, om bara de stannar och inte blir slask coch shiiet.

Nu sitter vi i soffan och myser till bolibompa, men Oliver tjatar  om att han vill spela (online barnspel) så han ska snart få göra de måste bara muta i han frulle först=) Han e som ja, ingen frukost människa, Jag vill gärna vänta några timmar efter ja vaknat innan jag äter frukost.

Sitter och tittar ut genom fönstret och funderar på vad vi ska ha till middag, kanske köttfärslimpa (som jag aldrig gjort innan) potatis, sås och grönsaker.

Vad ska ni ha? Nåt gott tips att bjussa på kanske?

Så "rogivande" de e att titta på snön som faller (Läs YR omkring, Haha) Myyys e de=)

Men nu ska ja fixa frulle. I´ll be back soon=)



Kommentarer
Postat av: Susan

Jag måste också vara uppe ett par timmar innan jkag kan få frukost i mig.

2009-01-30 @ 09:19:46
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0