Försov oss

Men va görde=) fick vien extra mysdag=)  Vaknade typ kl åtta och gav barnen välling, sen gick jag ut med Kajsa en liten runda. Nu har ja ringt  2 viktiga samtal  och nu ska vi käka frukost sen ska ja ringa lite fler samtal.

De e ett företag som min pappa, hans fru och min lillebror jobbar på och dom ska nu i vår utöka och med de anställa ca 45 pers, och iom att min pappas fru har mesta ansvaret nu så har dom sagt att ja kan nästan till 100% va garanterad en av dom platserna=) skitbra, men de innebär isf att ja måste flytta tillbaka till Hbg ju
Jobb e viktigt och ja vill verkligen jobba, men har ont i magen nu föralla saker som måste fixas, packas och bäras suck.
Men jag skriver mer om de när ja fått mer besked vilket e om någon dag.

Nu ska vi som sagt äta frukost, den har jag ett berg med tvätt att vika, sen ska ja dra över med min icke hela volta maskin hehe De hårar så mycke av Kajsan ju och de e så jobbigt nu efter vinter tiderna.

Men ha en bra dag, skriver väl sen igen

kramis

Kommentarer
Postat av: Mala

Jag håller tummarna!!! :)

2009-01-27 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0