Blä på försäkringskassan

När man än ringer dom så e de en halv dags väntetid suck, de e flera hundra samtal före mig.
Men men de e ju ett måste så då e de bara att vänta i den eviga kön. hade nu väntat i 10 min så vart de helt tyst, kollar på telen.......tror ni inte hem telen dött?? suck, kan man bli mer irriterad hehe

Idag e det min tur att va dålig, mår illa hela tiden men har inte kräkts än å om ja får bestämma ska ja inte göra de heller.
Så nu under förmiddan har jag diskat, elektrikern har vatt här och kopplat in tvättmaskinen * äntligen * dock ska den ju snart kopplas ur igen, men att få kunna tvätta uppe i tre månader e alltid nåt.

Nu ska de vikas mer tvätt, för tvätten tar ju aldrig slut. =)  Sen ut med Kajsan igen och posta ett brev.

Men skrivs senare people

Tjingeling.

Btw har jag plats hundratio i kön nu till den förjävla kassan suck

Kommentarer
Postat av: Kerstin W

Ja man kan bli svårt less på fk & af för den delen med... Hoppas att det gick bra med samtalet på fk.

Kram

2009-01-28 @ 16:34:47
Postat av: zezze

hej gumman, kul o se att du bloggar igen. Ska du flytta ytterligare en gång eller? Kram

2009-01-28 @ 20:27:16
URL: http://www.zezze1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0