Utmaning

Har hittat denna utmaningen hos flera stycken så ja tänkte att de kan va kul.

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1.
Jag har grymt dåligt minne.
2. Pratar skithögt pga dålig hörsel
3. Det tog över ett år innan jag kunne prutta och göra nr 2 i mitt förhållande med barnens pappa
4. Hatar pappersjobb  och räkningar
5. Älskar att göra av med pengar på rooliga saker som shopping mm.
6. Mina barn är det bästa som hänt mig
7. Jag är en obotlig romantiker i ett förhållande

Jag utmanar dem som vill eftersom denna redan vandrat runt=) Den e bara kul.


Nu ska ja sooova, imorrn bitti kommer min pappa med familj med frukost på sin färd uppåt i landet=)

Sov så gott kärt folk

Kramis

Kommentarer
Postat av: jennie

glöm inte min utmaning ;) fast du kanske inte sett den :P

2009-02-26 @ 00:50:51
URL: http://iolani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0