Sällskap i sängen

Mohahaha.......trodde ni va=) Ja vet va ni mina manliga läsare tänkte iaf haha *skämt åsido*

Nej det e bara min lilla data som e här e bedden with me=), och då e det inget snusk ja menar, ja tänkte blogga, och sen läsa alla mina gamla blogginlägg ja har på min very old Lunarstorm börja skriva där i slutet av min graviditet med Oliver, ganska kul att gå tillbaka 5 år och läsa=)  Jag vill egentligen ta bort min lunarsida då den tiden e förbi och ja inte e där inne mycke, men vill ju ha alla mina inlägg. Nåt bra förslag hur ja ska göra för att spara allt?

Ja vad har jag gjort idag då? Lite vet ni ju redan förvisso.
När lasagnen va klar (skulle bara gräddas) så gick vi över till Lena och Anders och när allt va klart åt vi, MUMS va de=) sen kollade A igenom min data och tog bort lite onödiga saker och tipsa mig om lite program och lösningar=) Dock e ja ju inte så bra på detta men de ska nog lösa sig *optimistisk* ja klara ju att avinstallera msn och installera nytt hehe

Väl hemma igen blev de liite film och soffmys med världens goaste ungar=) Mommy loves you=)
Sen somna dom direkt dom la sej typ. Och ja va astrött och tänkte lägga mig runt 9 men så ville ja se lite film och ja nu ser ni ju vad klockan är när detta pubicerades hehe

Har iaf suttit och läst Vecko Revyn, druckit xider och smirnoff ice (en av var och de va gottigt) Kollade runt på olika parfym sidor=) Vill ju beställa min favvo Dolce o Gabbana light blue (råkat supa bort min för ca 2,5 år sen suck)

Just det köpte en ny bodylotion med pump på apoteket, den verka bra (har ju bara provat en gång), jag e ju så torr. I affären köpte jag oxå en ny tandkräm, pepsodent white now *Hrmm reklampåverkad som man e* Men jo gillar den från start=) tänderna blidde lite ljusare och glansigare redan efter första gången=)

Nej nu får de räcka för idag=)

Sov gott och take care.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0