Regn och regn

Ja blir inte klok på vädergudarna asså, de e snart mars, men de snöar och regnar om vart annat.  Men de e väl inte meningen att man ska fatta hehe
Under tiden ja skriver detta inlägg så snöar de sen haglar de, sen ösregnar de, så går de runt runt. SUCK

Pappa och dom har åkt vidare, det var visserligen snart 2 timmar sen, men jag har ringt lite viktiga samtal, bla beställt nytt tangentbord till min data (äntligen efter snart ett år hehe) så nästa vecka ska ja lämna in datan till datorbutiken här i Vimmerby så fixar dom det på några dagar (sa dom så de hoppas ja)

Kollade lite reklam innan och OnOff sääljer ut massor av bra och billiga laptopar, den billigaste låg på 2000 ca och de var en minidata. Fanns en mini som va rosa=) Give me=)

Usch jäkla väder jag som skulle in till "stan" och handla spån och så till kaninen, får se om D kunde fixa de eftersom hon e i stan, annars får vi dra dit sen iaf.

Nästa inlägg blir en utmaning, till!! Ja jag vet, men ja blev utmanad juh. och den e ganska rolig den med=)

Vad hittar ni på idag då?

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0