Monday

Idag e det dag 1 av min viktminsknings resa haha. Idag börjar jag med Allevo ersättnings dryck och soppa. Ska köra en vecka har jag tänkt, men nu kan ja integarantera de =) Kommer kanske inte hålla så länge men ja ska kämpa verkligen. och ni får hjälpa mig med att pusha mig lite=)

Nu e barnen iaf på dagis och de snöade när vi kom ut i imorse, plus att de blöta från igår hade fruset inatt vilket resulterade i skiithalt nästan överallt=/ Barnen trilla flera gånger och ja trilla nästan=/ Man ser lixom inte de hala för de e snö över.

Idag har ja en del att göra som vanligt hihi men ja skriver senare=)

Vad hittar ni på idag?

Kramis

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Har en kompis som kört/kör Allevo samtidigt som hon går på GI. Hon har lyckas tappa över 25 kilo. Håller alla tummar & tår för dig. Kram

2009-02-09 @ 10:20:04
Postat av: MammatillElin_Elias

Lycka till med viktminskningen.Jag började själv med Nutrilett Qyick Start i Lördags.Efter 2 graviditeter finns det X antal kilo att bli av med ;)

2009-02-09 @ 10:45:55
Postat av: Susan

Det kommer du till att fixa gumman. Vi finns här och stöttar och pushar dig.



Kramar

2009-02-09 @ 11:13:13
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart vi ska pusha dig vännen! Lycka till!

2009-02-09 @ 18:15:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0