Hip Hop Abs

Nu ska ja fixa lite kvällsmat nu medans barnen kollar på barnkanalen.

Ja har precis kört lite Hip Hop Abs så då blir man så här svettig och röd hehe
(Denna svettbilden bjuder jag på)  


                                                

Detta paket köpte jag på twins.com. Har nyss börjat med dt men de känns i hela kroppen och massa i magen så de e ju inget fejk med de=) Detta kommer ja skriva mer om frammåt eftersom ja testar de nu och ser om ja kan bli av med äckelmagen och få min figur tillbaka.

        

Oliver dansa med lite så han vart med törstig=)
         

Jossan bus=)



Efter barnen somnat kommer lite snöiga bilder jag tagit idag=)

See ya later
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0