Happy Valentine´s Day

Usch vad jag e trött och har ont i huvudet=/  Har sovit såå dåligt, låg vaken halva natten och tänkte och funderade och när ja till slut somnade va de nästan dax att gå upp. hehe Som vanligt då=)

Nu sitter jag här litet tag medans barnen kör lite bilbana. Ska strax hoppa in i duschen och så, så jag och Jossan blir klara=) Tar bussen ner till stan líte över elva och bussen till Ekeby går vid tolv.

Idag är det inte bara Lille Djimmys dopdag=) Utan oxå hans mamma Maggans 23 årsdag=) Japp på självaste Hjärtedagen=) Massa GRATTIS gumman.

Idag är de ju då hjärtedagen vilket innebär extra tankar på alla hjärtbarn. Då personligen tänker jag extra  på Lille Prinsen Hugo=) Vi saknar dej här nere. Men hoppas du har de bra och smärtfritt i nangijala Lille Prins. Lots of LOve

Tänker oxå på dig Anna, hoppas begravningen går fint (men de tror jag nog) Massa Kramar till dej och hela din familj,.

Det va nog allt ja har på hjärtat nu=)

Eller just de=) HAPPY VALENTINE´S DAY  på er alla=)



Vad hittar ni  på en dag som denna?

Kramis


Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att du får en bra dag och kul med dop=)



Kramar

2009-02-14 @ 08:30:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Massa Alla hjärtans dag-kramar till dig & familejen gumman!

2009-02-14 @ 10:34:27
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Love....

Jo den var ljus och fin som vi ville...Solen sken och blå himmel..var mormor och Hugo som fixat det:)

Men det var jobbigt..när jag gick fram så lade jag blomman och slängde en slängpuss till henne...grät som attans..när Moa gick fram gjorde hon likadant o sa ta hand om min lillebror....

Hjärtekramar till er alla

2009-02-14 @ 17:57:28
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0