En häst har flyttat in

Ja de e en stor häst som flyttat in i min data Den e dock inte de minsta fin, ja hatar den faktiskt, den e av rasen " Trojansk hästapålle".  Väldigt passande  då ja e  så  data kunnig ju (NOT)
Det e därför ja inte kom in igår för datan strula och blogg.se strulade. Men nu e ja här=)

Igår då ja,jag va ju borta  på de jobbet, fick inte veta några nya nyheter, alla  avtal e inte klara ännu, men ja ska kanske komma dit och se och lära mig spika pallar nu innan,  som en praktik, sen börjar ju inte allas avtal att gälla förrän juni/juli, så de va typ de ja fick veta just nu,. Ja får ju flytta ner först och få in barnen på dagis=)

Ja va händer annars idag då?  Ute snöar de som tusan, ovanligt för attva Helsingborg Haha.  Jag ska städa lite har ja tänkt, sen blir de att gå ut med barnen=) Kanske till deras farmor, får se.

Men nu ska ja iaf dra mig ifrån datan.  Hörs under dagen=)


Kramar från mig och min nya häst HEHE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såhär blir du av med Troja: Gå in på Google. Sök på AVG Free (det e ett superbra anivirusprogram). Ladda hem det. Installera (det sköter sig själv. Det e bara att klicka på Kör). Sen kör du en scan på datorn. Efter en stund e det borta :D

2009-02-19 @ 10:54:35
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: natta

hoppas att det går bra med att spika pallar :) grattis till jobbet föresten. kramis

2009-02-19 @ 10:58:54
URL: http://eliasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK =) /mostemadde : )

2009-02-19 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0