Early morning we wake up

Men ja vill gärna sova mer hehe Oliver kom och väckte mig halv tre och ville gå upp haha men han fick gå och kissa och hämta sitt täcke och så fick han sova lite till på soffan (ja de e hans eget val)

Tack för dem fina kommentarerna om barnen=)
Ja Kerstin, du har nog rätt, folk "glömmer" nog lätt de äldre barnet.

Och de med mobilen, ja jag orkar inte bry mig, ska tejpa över mina personliga uppgifter (persnr och kundnummer) på fakturan, sen kopiera den och ge dom den sen kan dom sluta sms terra mig om min SÅLDA vara.

Nu e de strax dax att klä på mig, men de e en hel timme kvar innan vi ska gå till dagis. Josefine e klar, eller ska borstas hår och tänder bara, och Oliver samma plus klä på sej sina byxor. JUst nu går han runt med sitt täcke över huvudet och leker spöke=)

Men ja kommer kanske tillbaka när dom e på dagis. För nu lyssnar Oliver väldigt LITE på mig så ja måste sluta.

Ha en bra dag.

                                                                      Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron gumman.



Visst är det underbart med barn som inte lyssnar?:P



Hoppas att ni får en bra dag.



Kramar

2009-02-04 @ 08:01:32
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Hota med att ta kontakt med Sverker på Plus... så du kanske slipper deras terranden. Kram

2009-02-04 @ 12:42:25
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0