090209

Nu e de kväll och de betyder Prison Break på trean=) Har ju klart sett Design Simon och Thomas & Lipstick Jungle med hehe. Måndagen e nog den enda dagen med massa (hmm 3st) bra program hehe, eller de e ju Top Model på Tisdag och Onsdag med=)

Dagen har flötet på lugnt=) fått ner en del av barnens saker som inte används, lagat mat och ja ni vet de vanliga=)

Ikväll va de två trötta gosbarn som somna nästan direkt ja la dom=)

Hmm, de har snöat oxå några gånger under dagen, mys, men jobbigt eftersom de fryser på natten så blir de ju glashalt.

Pratade med min fiina lillasyster idag, eller har pratat med två men ja menar hon som e inlagd på sjukan då. Skönt att veta att hon e där. Men samtidigt jobbit att veta att hon mår så dåligt som jag gjort en gång. Men ja e här för dej gumman

Fick oxå veta en sak ja visserligen misstänkt ett tag men nu vet ja iaf att en av mina föredetta vänner e här inne och följer min blogg. Då undrar jag, varför e man så intresserad av en människas liv om man ändå inte alls tycker om personen? Snacka skit och lögner om mig funkar och att sen följa min vardag och mitt liv och dessutom inte kunna "ge sej till känna" . Det e i mina ögon jävligt fjantigt. men visst har man inte så mycke intressanta saker att göra om dagarna  så va ska man göra.
Jag bryr mig inte vem som hittar in till mig, ja vet vilka ni e som e mina vänner=) Så kika vidare DU, (du vet vem du e)
Glad jag kan underhålla bara=)

Usch nu blev de inge kul för er andra ju hehe

This is me, take it or leave it=) Jag säger vad ja tycker utan att "vända kappan efter vinden"  =) Och ibland e de förståss bäst att bara hålla munnen stängd, men i detta "ärendet" ja skrivit om kan ja inte hålla tyst längre. hehe

Nu ska ja se klart programmet och sen soova kommer ju en dag imorrn med.


Kramis på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker det går massa bra på tv. Gossip Girl, Californication, Andra avenyn, massa inredningsprogram m.m.

Skönt att barnen somnade snabbt!

Fy fan asså! Hatar folk som bara snokar & sen skvallrar (va dom nu ska skvallra om...). Skaffa er ett eget liv liksom! :-)

Det e rätt Fija, man ska skriva det man känner för!

2009-02-09 @ 22:35:47
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: maggan

tack för samtalet nu i kväll. kan de ha varit en timme vi snacka ;) fniss puss på näsan

2009-02-10 @ 00:46:06
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0