Vampyren

Snacka om att ja blev förvånad när jag googlade på den snyggaste vampyren ever "Edward Cullen" eller Robert Pattinson som han heter. Han e ju 2 !! år yngre än mig hehe och sen e han ju inte lika snygg i verkligenheten. Med det bleka vampyr sminket e han helt klart snyggast Yammi yammi hehe

Och ja längtar till hösten då film nr två ska ha premiär den 20 november. men de skulle inte förvåna mig om de dröjer ännu längre innan de kommer till sverige, men hoppar INTE

Jaja,,, Thatś all for now. ska inte tjata ut er med min sexiga drömkille hehe


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, man måste ha nått ögongodis att titta på :P

2009-04-16 @ 20:27:16
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0