True Blood

Nu sover barnen (sedan ett bra tag tillbaka) och jag har kikat in hos alla er söta=)
Så nu blir det en film på datan=) Eller de e nog mer en serie eftersom de finns 12 avsnitt.
Och vet ni vad? Det handlar om VAMPYRER Hehe

Vill ni veta en annan hemlis?

Jag ska gifta mig med Edward Cullen (men han vet inte det ännu så säg inget) HEHE
Opps
nu va det ingen hemlis längre


Haha nej jag skojar ju såklart  med er=) det går ju inte för då skulle ja ju vara tvungen att ge upp livet som vanlig dödlig människa och det vill man ju inte =) Dock "lever" man ju längre som vampyr, och ja vill ju gärna ha evigt liv=) HAHA
Men får nog hitta nåt annat sätt=)

Nej om ja nu skulle bli lite mer allvarlig och sluta larva mig=)
Det börjar nog bli dax att fota lite och lägga in mer bilder=) Eller vad tycker ni??

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kom aldrig in på ikea:( Men det löser sig nog ler Kommer fler dagar :D Dagen igår var tröttsam... :S Somnade i soffan oc hvar inte alls social överhuvudtaget... ERika e sjuk, jag var hos budgetrådgivaren osv... Annars var den helt okej ler Hoppas fredagen blir bra för dig! KRam kram

2009-04-17 @ 06:14:55
URL: http://Http://esenese.blogg.se
Postat av: ♥ MammaRussin

Jaaa, kort vill jag se... det är alltid kul ju...

kramis

2009-04-17 @ 14:15:25
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0