sorg och glädje

Nu har jag dammsugat och plockat undan.  Satte på klädslen på soffan igen, tvättade den lite=)
Skulle behöva tvätta golvet med, men nu fick jag besök. Camilla (grannen) och hennes ena son Thor kom hit.
Snart kommer Oliver hem med, min lilla födelseprins=)

Idag är inte bara en glädje dag som i Olivers födelsedag.
Ne, idag är de även ett år sedan min moster dog hastigt i cancer.=(
Världen e bra orättvis. Hon va ung, hann bara bli strax över 40 år och lämnade efter sig två unga barn. Mina kisiner.
Saknar dej moster. Hoppas du har det bra där du är nu.

Nu blir de kafffe.

Ha det världbästast alla=)

Kram

Kommentarer
Postat av: natalie

ush ush ja cancer e aldrig roligt, min mormor dog med i cancer :(, men hälsa oliver grattis :) han börjar bli en stor kille nu...jo om du har canal + som vi har så kan du se alla avsnitt av true blood, dom går där och jag ser dom varje dag :) kramis

2009-04-18 @ 13:07:50
URL: http://nattttaaaa.blogg.se/
Postat av: Susan

Oj...ja, det var verkligen en ung ålder att gå bort på=( Kramar

2009-04-18 @ 16:50:36
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0