somna tidigt=)

Jag återkom inte igårkväll för vi va hemma vid lite efter 18 så mös ja med Jossan sen  la ja  mig samtidigt som henne lite innan åtta. Det va skönt i hela två timmar sen vakna jag av Jossans jäkla hosta=(  Sen hosta hon konstant i två timmar och  ja kunde inte somna om, jag var helt säker på klockan va mer men den va bara tolv. Så hela natten har släpat sig fram med hennes hosta.
Så nu väntar ja bara på att klockan ska bli åtta så ja kan ringa vårdcentralen, behöver ny pulmicort och lite hostmedicin.

Annars har vi planerat att åka till ridhuset och titta på när Moa  tävlar men får ju se när Jossan får tid på vc.

Om igår dådå. Vi åkte till stan i god tid för att hinna inom bibblan för ja ville ju låna en bok, ni vet vilken HEHE men alla va utlånade och de va typ tio i kö före mig =( Så ja får snällt vänta. Sen åkte vi tåget till Lund och som vi yrade runt vid alla bussarna i LUnd sen haha Letade efter den bussen vi skulle åka med till sjukan.
De va lite kul när vi kom till mottagningen för sjöterskan kände igen oss för hon har ju sett OLiver sen han va bebis=) Så vi satt och snackade lite innan de va vår tur.
Undersökningen gick bra, jag är en hemsk mamma upplevelse som har en åsikt och frågor om allt hihi men fick veta att första delen av nästa operation börjar planeras nu, Och dom kommer göra den troligen i malmö.. Eftersom den bara e halvgjord och ska läka i flera veckor hemma så kommer OLiver ha kateter och påse så han kan inte gå på dagis. VI snackade om de att de inte funkar att hålla han helt lugn hemma i flera veckor (har ju vatt sängliggandes i 3 veckor för ett år sen) så vi bestämde att vi måste komma på ett lugnt med bra sätt för han att röra sig på iaf. Så de blir väl så att ja precis hínner börja jobba sen måste ja va hemma i flera veckor med han, sen kommer op nummer två och då ska han va hemma ytterligen en tid=( JObbigt men ett måste juh.
Nu vet ni hur de gick=)
Han var iaf jätte duktig min prins=) Sen lekte han lite i ljushallen och när vi gick ut fick han en glass som han avnjöt i solen utanför sjukan. Vi stod och tittade på ett andpar som låg i skuggan och jäste hehe

Sen blev det sjukhuspendeln hem till Hbg´s sjukhus. Vi gick därifrån ner till knutan för Oliver skulle få ett Happy meal.

Nu har jag pratat med Vc och ska vara där kl 10,20 med lillan så tyvärr blir de inget ridhus för oss=(
Detta inlägget har tagit låååång tid, har suttit i telen, sprungit efter Jossan som inte e för sjuk för att trotsa Haha

Jag ska kika in hos er sen=) Lovar

Ha de så  bra solong

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Skönt att det gick bra. Hmm...ja, det är inte et lättaste att hålla en 5-åring stilla så hoppas ni kommer på något för honom.



Kramar

2009-04-09 @ 17:44:29
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va skönt att det gick bra i Lund! Inte kul för Oliver att va stilla, men det får ju som sagt gå... Hoppas på det bästa!

2009-04-09 @ 18:25:59
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0