Sol sol strålande soool

Här va de tomt, eller iaf kommentar tomt.

Idag vakna Jossan vid 6 tiden men la sej ner igen och somnade och kom in till mig  vid åtta tiden=)
Tänk va två timmars extra sömn kan göra, ja e mycke piggare nu=)
Från och med måndag e det ju back in track med rutiner lite tidigare morgnar (sju tiden)
så man får passa på nu att sova och dra sig på morgonen=)

Solen skiner och värmer nu direkt på morgonen=) Så gött. Jag ska fixa lite här hemma nu och så ska vi äta frulle. Sen ska vi bege oss ut i det sköna vädret *Ler*

Ikväll ska nog Oliver sova hemma hos sin pappa så ska ja och Jossan myysa hemma de e ju typ helg redan idag hehe
Sen när Oliver opereras e han ju ensam med mig i en vecka så tänkte att han skulle få va lite mer med sin pappa ni och ja och Jossan får tid tillsammans nu innan op.

Nu ska ja kika in hos er, känns som man aldrig kommer ifatt på bloglovin hehe men nu ska ja ta de sista inläggen.

Vad hittar ni annars på idag?

Ha en superbra dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

nä ägg är väl inte det man vill ha i picnic korgen.. :) hihi...

vi ska ut i parken sedan när stina sovit och ätit lunch.. sol och fint har vi men inte så varmt än.. hoppas på värmen kommer..kram

2009-04-30 @ 10:07:07
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det e underbart väder!! Klart man ska njuta!!

Idag har jag putsat fönsterna, bakat 2 kladdkakor, städat & monterat mitt köksbord i vardagsrummet... Ska fira min födelsedag imorgon. Kram & hoppas du får en fin valborg!

2009-04-30 @ 12:02:25
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!!!



När är det Oliwer ska op???

Kom snart och sitt här och sola och flabba skit i vår fina trädgård:)

Kramis

2009-04-30 @ 13:37:20
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0