piggare

Nu e jag piggare =) Blev dock inte så mycke vila på soffan för Jossan vill alltid hitta på hyss om ja vill ligga på soffan Haha
Men vi mös lite och ja kollade i datan.
Sen ringde mamma och sa att hon kommer inom här i eftermiddag och "firar" barnen lite, både Oliver och Jossan har ju fyllt år och eftersom vi flyttade mitt i allt så har jag inte haft kalas ännu. Men nu kommer iaf hon i em så det blir att dammsuga, tvätta golven och grejja lite här=) Sen vill vi gå ut en runda med för solen skiner *LER*
Önska Jossan inte var en sån smitare bara för då kunde hon och Oliver gått ut lite innan mig till lekan utanför oss så kunde ja lättare tvättat golven=) Men men de går iaf, har det ju alltid gjort i alla år Hehe

Nu går Pippi för tredje gången här hihi och kära O sitter och spelar i sitt rum lite=)

Vet ni, jag funderar på att ha en frågestund=) Vad tycker ni om det? Där ni kan fråga vad ni vill, anonymt eller inte=)
Jag tycker de skulle va spännande=)

NUUU ska ja rycka tag i snabeldraken och rasta den här så man blir klar nångång.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0