lite bättre

Igår låg ja mest och vilade och tog panodil med jämna mellanrum. Men jag fick med några glada nyheter=)
Barnen får plats på den avdelningen ja vill redan till slutet av denna månaden.Även om de egentligen e fullt så ville dom på avd att barnen skulle börja=) Sen ringde en från Minörgården som ja jobbat på och frågade om ja vill hoppa in en natt nästa vecka, SJÄLVKLART vill ja ju det=)

Så de va bra saker=) Det gjorde mig happy mitt i febern hehe

På kvällen så tog jag en stoor klunk wiskey för folk säger att de e bra när man e krasslig hehe och imorse vakna jag och känner mig inte så sjuk längre, dock har ja fortfarande ont i halsen, hosta och snorar, men ja känner mig inte så hemskt sjuk iaf och febern e borta=) Och jag som verkligen hatar wiskey hehe de e så äckligt, men tydligen bra=)

Josefine är nästan helt bra från förkylningen hon med=) de e skönt och Oliver han e frisk ännu och hoppas han fortsätter va de=) Jossan hann inte vakna imorse förrän hon frågade när Moffa skulle hämta henne hehe, hon vill ju hem till sin morfar de e därför=) Och Oliver vaknade och gick direkt in till mig och frågade om han fick gå hem till sina nya kompisar, men dom e ju i skola och på dagis hehe Gullungar =)

Barnen e iväg med sin pappa och ja kikar in en snabb runda här, ska packa upp lite saker så låderna kommer bort, sen ska ja ta en varm skön dusch och njuta av lugnet=)

Annars händer det inte så mycket idag, de e lite blåsigt och kallare än dom andra dagarna

Jo vet ni, en sak till som gjorde mig superduper glad igår=) Jag snacka med syrran Cila på eftermiddagen och hon undraom ja fortfarande ville ha den sista "Twilight" boken, Hon har köpt den till mig=) WEEII Ja sa att hon inte behövde, men hon ville för hon hade egentligen tänkt köpa en parfym till mig när hon åkte kryssning nu i helgen, men de blev ingen parfym, så nu får ja boken istället=) Lyckliga jag hehe  Älskar dej sis du e bäst=)

Nej nu ska ja gå från datan innan huvudvärken kommer, kikarin hos er alla senare idag, vill inte sitta här för länge när ja mår lite kasst. Men Tusen tack för alla era krya på dej kommentarer=) Ni gör mig glad=)

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

krya på dig nu..Grattis till dagis och till jobb!!! :)



kramkram

2009-04-15 @ 14:04:37
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Susan

Skönt att du mår bättre gumman=)



Kramar

2009-04-15 @ 17:38:17
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att höra att du mår bättre! Kul att dom fick plats på dagis & att du får jobba in lite extrapengar! Whiskey smakar faaan :P Snäll syster du har! :-)

2009-04-15 @ 19:36:48
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0