Lat söndag

Kan inte säga godmorgon eftersom det snart e lunch tid hehe
Har myst med barnen, ätit frulle och kollat in hos er=)
Men nu kommer en uppdatering. Vädret idag e inte alls nån höjdare.
Men eftersom det e söndag så e de bara mys och latsöndag utan några "måsten"
Barnen har sovit gott inatt, bortsett från när Jossan vaknade till och grät så hon fick komma över till min säng och sov vidare där. Med andra ord har jag inte fått sova så bra hehe, Det kvittar hur långt bort från mig i sängen jag lägger Jossan så vaknar man hela tiden av att hennes fötter trycker mig nästan ur sängen *Busungen* Så hon e vild när hon sover.

Idag e ja astrött, la mig dessutom alldeles för sent igår. Men ikväll ska ja försöka lägga mig i tid=)

Vad ska ni göra idag?

En sak vet jag att jag ska göra, det e starta maskinen med tvätt som jag laddade in inatt innan ja la mig=) Skulle vilja städa lite med, JA ni såg rätt "Jag vill städa" så de e inget måste hehe
Sen kommer vi till nästa svåra sak. Middagen idag?? Har kollat i frysen typ hundra gånger, men vet inte vad jag ska göra, Lutar år falukorv ooch makaroner för det e allt jag orkar Hehe

Vad ska ni äta idag?

Ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: **Wojtan**

Hej

Kikar in och önskar trevlig söndag.

Här lutar det också åt makaroner och korv!



Kram Wojtan

2009-04-19 @ 11:57:17
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Johanna

Det é latsöndag här med! Behöver göra av med en purjolök & grädde, så tänkte laga till en baconlåda. Det sköter sig själv i ugnen :-)

2009-04-19 @ 16:21:39
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Det är skönt med "inga måsten dagar" ibland. Det har vi haft här också idag men det beror på att jag har haft migrän.



Kramar

2009-04-19 @ 19:50:36
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0