kväll

Känner mig trött men inte verka de va magsjuka, skönt´har dock kännt mig väldigt hängig och tung i huvudet.
Men nu ska ja snart sova. Har inte suttit vid datan alls idag så har inte kikat in hos er heller, och orkar nog inte göra de ikväll.
Hela dagen har ja legat i sängen eller soffan och vilat och läst. Barnens pappa kom tro de eller ej, hem i morse när ja bad att han skulle hjälpa mig. Så ja har kunnat slappna av lite iaf.
Och vet ni att den tredje "twilight"boken e skiiit tjock men ja har snart läst ut den, inte många sidor kvar. Läste ett kapitel i gårkväll och resten idag=) Och då har ja ju ändå gjort annat med hehe
Känner mig lite lessen att boken snart e slut=( Nu börjar ja känna begäret efter bok nr 4=)
Heheh ja e galen jag vet *ler*

Hoppas iaf att ni haft en bra dag=) Kikar in och ser va ni haft för er imorrn tror jag, Skulle ja vakna och va pigg senare ikväll så märker ni de haha

Massa Kramar till er iaf=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch då :( Astma med:( Jodå dagen har varit helt okej ler Ska snart sova... Ska bara se hockeyn klart... Blev ju förlängning :S

2009-04-07 @ 22:01:44
URL: http://Http://esenese.blogg.se
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med massor av varma Påskhälsningar nu innan jag imorgon tar en välbehövlig paus från datorn en vecka!



Glad Påsk!!



Kramis!!

2009-04-08 @ 01:25:26
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Johanna

Krya på dig gumman!!!

2009-04-08 @ 06:54:21
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0