Jobb

Nu ska jag snart till jobbet. Har haft en fullspäckad dag=) Mormor kom med goda bullar till frukost=) Myys
Sen drog ja ner i stan och fixade med alla pappaer så nu e det klart.
Väl hemma igen så sova ja ett tag, gick upp för typ en timme sen. Ska duscha nu sen bege mig  bort till jobbet=)

Det e liite bättre med Oliver, han har fått i sig lite mat idag och har feber, men e lite pigg iaf.

Läste nyss om en namnlista man kan skriva på om man vill att Twilight skådisarna ska komma till Sverige när "Twilihgt- New Moon" har premiär.=) Det kan ni göra  HÄR (öpnas i nytt fönster som vanligt)

En annan sak som ja sett mycke är hur så många människor inte är informerade om hur barn ska vara fastspända i bilen. Senast idag i stan såg ja en liiten bebis som satt framåtvänt i sitt BABYSKYDD.
Jag har sett så många som har barnen fel, e det för dom inte fått tillräckligt info, eller bara bryr man inte sig längre?
Vägvärket och bvc borde samarbeta mycke mer så nyblivna föräldrar får rätt information direkt så dom slipper riskera barnets liv.
Jag lämnar länken till vägverkets hemsida HÄR så kan man läsa själv om man e intresserad =)

Nej nu blir de duschen. Tror inte jag kommer kunna va nåt på nätet inatt för jag har ju inga inloggnings uppgifter på jobbets datorer. Och har inget mobilt bredband=/ Just nu hade det varit kanon när man e så beroende av bloggen hehe=)

Tusen Tack för era fina kommentarer=) Det håller mig uppe när de e jobbigt=)

Ha en underbar kväll, och sov gott!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

KRAM!! <3

2009-04-22 @ 20:13:44
Postat av: Leia

Hejhej!

2009-04-22 @ 23:34:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas du hade det bra på jobbet! :-)



Ang. säkerhet i bilen: Bengan har ju köpte en Mustangcabbe. Där e inga bälten i den. Han ringde till Vägvärket & frågade om barnen (som blir 2 år i maj) får åka med. Vet du va VV svarade? JA, dom får sitta där bak... Hallå ja, det räcker ju att han bara bromsar lite för kraftigt, så åker barnen omkring & slår sig. Regler e bra skumma ibland.

2009-04-23 @ 07:05:14
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0