Hej Hej

Godmorgon bloggen
Ja la mig efter Desperata hemmafruar igår och Jossan vakna halv  sex imorse men ville ligga i sin säng och dricka välling så då la jag mig igen sålänge, men hon somnade  så vi vakna nu för typ tio min sen.
Solen skiner så fint där ute, men de blåser liite. Men de e ju ingen ovanlighet här i Helsingborg.

Nu ska surisen Jossan se film,  men insåg nyss att min dvd inte e inkopplad, så nu surar  hon men ja ska starta filmen på datan tänkte jag. Eller så startar ja en film ja hämta igår. Chihuahuaor i Beverly hills.

Jag får ju återkomma senare då MIN EGEN data e ledig Höhö

Ha en skön morgon kära ni=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron.



Skönt att ha allt själv nu va?=)



Blåser? Här är det vindstilla?



Kramar

2009-04-29 @ 09:27:51
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0