Gooooodmoooorning vietnam

Haha eller Sverige kanske hade vatt bättre =) Men ni har väl sett den filmen "Goodmorning Vietnam" med Robin Williams? Den e ju bara för kul=)

Vet ni en annan sak? Jag har läst ut tredje boken igårkväll=) Men nu har ja en stor längtan efter den fjärde och sista boken=) Och efter den ska ja ta itu med första boken i Millenium serien så de blir "Män som hatar kvinnor" vill dock se den först men hittar inte den på pirate bay, kanske för den e svensk.

Sen fick ja ett tips om en vampyr serie som heter "True blood" hitta tolv avsnitt som ja ska hämta=) Jag e verkligen into Vampyrer nu HAHA

Annars då, natten har varit väldigt hostig, Jossan har hostat halva natten så man har inte sovit mycke men de känns som att de inte gör nåt=) Förutom lite stel kropp känner ja mig som mig själv igen =)
Men inatt va de iaf inte den där skällande hostan utan vanlig jobbig hosta.

Jo just de, fick ett brev igår om dagis plats, Oliver hade fått plats på den ENDA avd vi verkligen iNTE ville ha, både jag och Oliver har väldigt svårt fören fröken där som behandlat Oliver hmm dåligt för några år sen, Så nu vet ja inte vad ja ska göra=( Jossan har inte fått plats heller så........Ja vill tacka nej och vänta för de blir för de första jobbigt att skola in han och ha Jossan med sig som skriker att hon med vill va på dagis, sen blir de ju jobbigt att ha den fröknen och det blir tråkigt för Oliver vill ju va på "sin" avd där hans kompisar e... Det e svårt detta!!!

Nej nu ska ja hoppa in i duschen, och vi ska äta frukost. Sen i eftermiddag ska jag och Oliver ta tåget till Lund, han ska till sin läkare på kontroll=)

Men skriver snart igen=)

Vad ska ni hitte på idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tro blood e ganska bra :) hoppas att ni har det bra nere i gamla hbg :) saknar faktiskt och vara där. kramis

2009-04-08 @ 08:57:45
Postat av: Johanna

Du, glöm inte bort att det e olagligt att ladda ner nu. Blir du upptäckt blir det dyyyrt... :S (Skit också) Tyvärr e det vi som inte laddar hem så mkt som kommer åka dit :(



Stackars Oliver ang. dagis. Hoppas ni snart får plats på "sin" avdelning!

2009-04-08 @ 22:05:15
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0