Goodmorning=)

Solen skiner massor =) och vi myser i soffan lite nu innan de e dax för frukost. Sen ska vi nog gå ut direkt tror ja.
Imorrn e de 3 årskontroll med  Jossan=) Ska bli kul att sehur stor hon har blivit. Hennes ben har iaf blivit skiitlånga.

Inatt när ja la mig så låg ja  och funderade på massa bra saker, och nu e de som bortblåst som vanligt haha
Ja kommer alltid på  massa bra saker att skriva om eller diskutera när ja tex duschar, diskar, lagar mat,eller ligger och ska sova Haha. Sen har ja glömt de när ja väl sitter vid datan. Ja borde kanske ha med mig den överallt haha
Men orka starta upp den efter du lagt dej lixom. HAHA

I ens såhär "privata" blogg, var drar ni gränsen till för privat? Hur mycke kan ni skriva osv?

Sen den där lilla Prinsen vi har=) Funderar på att göra av med han. Buren e så stor och ja har ingenstans att sätta han, sen känns de som han inte får all den tid han skulle ha. Lättare att ta ut en hamster ur buren en kväll en en stor kanin hehe. Sen en liten bur har ja bättre plats till. Egentligen ganska dålig anledning =( Men ja vet ej, vi får väl se hehe

Nu blir de frulle sen påklädning. Oliver e lite täppt i nosen.

Vad hittar ni på idag?

Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron.



Härlig vårdag idag. Det beror på hur privat det är ibland, end el kan jag nämna lite smått om det är från mitt "förra" liv....men det är inte alls mycket. Men annars är jag ganska öppen i min.



Hoppas att ni får en mysig dag.



Ps. Frågor och svar kommer upp då det har fyllts på med llite fler frågor=)



Kramar

2009-04-02 @ 10:20:42
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, önskar er en härlig dag!

2009-04-02 @ 10:32:08
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer på mest på jobbet när man tramsar med Vera. Och som du säger é det som bortblåst när man väl ska sätta sig & skriva...



Jag har jobbat idag, så har inte kunnat va ute i det fina vädret :/

2009-04-02 @ 21:09:06
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0