gomorron tisdag

Usch va trött jag e. SOmnade som en stock inatt, men så har Oliver sovit så kasst=/ Bara drömt en massa och så, lilla stackare. Så när dom vakna för en timme sedan va man inte alltför pigg hehe 
Men nu börjar det bli liite bättre=)  Har dock lite huvudvärk, men de går la över=)

Nu sitter jag och barnen och kollar på film. Eller jag kollar egentligen inte så mycke, sitter ju här och nördar mig, man kan ju de flesta filmerna utantill nu hehe

Vad händer hos er idag då?

Hos mig vet jag inte riktigt ännu, skulle behöva städa om idag igen suck Det tar typ mindre än en halv dag för hemmet att bli skitigt igen. Men thats life=)

Hörs later igen=)

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..

tack för ditt stöd igår!!! det värmer så.. :)



här går vi på sparlåga idag, snorigt och hostigt.. usch , börjar tröttna på dessa baciller!!!



KRAM

2009-04-21 @ 11:38:21
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0