gomorrn

Nu har jag vaktat för andra gången =) Barnen har jag inte hört alls hehe Jag sov med sånna öronproppar, men vakna vid halv ett tiden för Oliver plingade som tusan på dörren då dom kom hem, men sen åkte dom igen och ja la mig. Tog litet tag innan ja somnade, sen vakna ja nu för typ 20 min sen av att Olivers kompisar kom och plingade på dörren. Och eftersom klockan e så mycke så har jag nu gått upp=)

Håller på att värma lite mat nu och ska äta, sen duscha och slappa tills det e dax för att gå till jobbet=)

KOmmer in om ett tag igen och ska oxå passa på att kika in och se vad ni hittat på=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att sova efter jobbet.

2009-04-23 @ 18:17:00
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0