godmorgon lördag

Pigga och vakna?
Det e inte jag, eller jag e vaken men inte suuuper pigg hehe.
Jag och Jossan har varit inne och grattat Oliver nu på morgonen och han har öppnat paket=)
Han e såå stor nu min fina kille=)
Jossan blev lite sur för hon ville ju med ha paket och fylla år, hehe förklarade för henne att du fyllde ju 3 år för litet tag sen nu e de Olles tur. Hehe hon e lika sur ännu haha
Och bråkar gör dom, ,men men det e ju som det ska juh.

Nu ska ja fixa frulle sen ska barnen duschas och badas. Deras pappa ska ta med dom till deras farmor idag och då ska ja passa på att städa för de ser ut som andra världskriget här hehe
okej ja vet inte hur de såg ut på andra världskriget men iaf hihi

Vad ska ni hitta på idag?

Ha en lovely dag allesammans

Kram


Kommentarer
Postat av: Tosse

Ska kalas för lillkillen här hemma :)

2009-04-18 @ 10:20:17
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till lilla prinsen! Hoppas han gillade sina presenter! :-)

2009-04-18 @ 19:04:19
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0