Go´(sen) Kväll

Har ni haft en bra dag idag? Det har jag haft=) E skiiit nöjd med dagen.
Det har inte hänt nåt speciellt egentligen, men jag vart bara glad, blev ännu mer glad av att lyssna på gammal musik=)
Och solen har skinit så varm så ja va i bara t-shirt=) Barnen har lekt massa både ute och inne.

Vi vart borta på maxi en sväng med och då va barnen inne i barnpassningen=) Dom älskar att va där så när ja ska hämta dom får ja tjata och ha mig  höhö
Nu sover dom iaf gott i sina sängar=) Jossan vart lite svår somnad idag, frågar mycke om när hon ska börja på dagis *Ler* Min lilla gullunge=)

Oliver hade en riktigt oturs dag idag=/ Först trillade han och skrapade knät, men de gick inte hål på knät, bara byxorna som gick sönder, tur de för de e så hemskt när dom slår sej. Men han skrapade ena armbågen med och de kom små små droppar blod så han fick klart ett Batman plåster där=)
Sen nu ikväll när han lekte på rummet klämde han sitt ena finger i en leksaksbil, eller skinnet typ. Det gick upp en liten skinnbit och blödde liite lite, men ont hade han, usch som han skrek min lilla kille (Ja han kommer alltid va min lilla killa oavsätt hur gammal han än blir hihi ) Men han fick iaf ett till Batman plåster där så går det över fortare juh ;-)

Nu sitter jag i soffan med laptopen på soffkanten och lyssnar på musik på youtube=) Älskar den sidan, där kan man hitta all musik typ=)
Men behöver och Vill ha en ny laptop Hehe, Men ja kan inte bestämma mig om ja vill ha en mini att ha med sej eller en lite bättre större laptop. Men de hinner ja tänka på ett tag tills jag har råd att köpa ny=)

Nu ska ja kika in hos er lite, sen se film=)
Har fixat lite nya filmer här under dagen som ja ska se på datan när ja jobbar natt mellan onsdag - torsdag=)

Ha en bra kväll

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det é konstigt med barn - Får man plåster eller blåser lite på såret, så känns genast allt lite bättre :)

2009-04-21 @ 18:50:32
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0